FINA TJOCKISMAGEN



ni får stå ut med tusen bilder på min mage.
för jag ÄÄÄÄÄÄLSKAR den :D

Om lite drygt en timme ska vi bege oss mot Östra sjukhuset. Ska bli så underbart att få se lillen igen, se honom mysa runt i min mage. Se att han mår bra. Man blir så lugn efter ett ultraljud, allt är bra och han har det bra. Direkt efter ultraljudet så ska jag och bejb åka och jobba. Jobbar tisdag, onsdag och torsdag. Skönt att vara ledig hela helgen sen. Vet inte hur länge sen det var, brukar ju alltid jobba söndagar.

Satt och läste lite om vad som händer i vecka 20. Nu befinner sig bebisen hjärna i ett kritiskt utvecklingsstadium. Låter läskigt. Men så kom jag att tänka på en sak. Fisk ska göra en smart, så om jag äter en massa fisk nu så kanske mitt barn blir super smart sen? :D haha, nä skämt å sido..


På lördag blir det ullared också!
Ska köpa grejer till hemmet, till bebis och så födelesdagspresenter.
Ha en bra dag så hörs vi imorgon <3

Kommentarer
Postat av: Frida ♥ BF - 22 Mars -10

Ja BM misstänker att jag har havandeskapsförgiftning sen några veckor tillbaka :/ Så det är konstant sängliggande och pisskontroller då och då.



Och vilken söt mage du har!! :)

2010-03-02 @ 12:37:52
URL: http://bigmamaa.blogg.se/
Postat av: Malin, 21 år & Gravid

Jo men är inte trött hela tiden iaf :) så det är skönt.

är du trött hela hela tiden lr? :) ja det är kul att ta foton på magen. Jag mår bra hur mår du?

2010-03-02 @ 13:45:05
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0