Dag 02 – Min första kärlek

Var Micke/mannis/mannberg. vart tillsammans med han i 9an och höll ihop i 1½ år. vi var små och kära och hade inga bekymmer. tror vi bråkade en gång under hela tiden. sen i slutet så satt jag vid TVn och han vid datorn, så kärleken dog ut och han gjorde slut med mig. jag trodde att mitt liv var slut, men det vet vi alla att det inte var. man klarar sig alltid :-) vet inte vad mer jag kan skriva om det.. hittar tyvärr ingen bild på oss, vet att det finns på mammas dator, men ni får klara er utan.

Kommentarer
Postat av: nathalie - mamma till Medina

ja haha :D blev as arg!!!

men nummer 2 napparna är de för stora hål i :S de rinner för mycket.. så tog dom gamla och gjorde lite större hål :P



2010-11-12 @ 13:05:33
URL: http://nathsstep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0