VAD FAN SKA JAG GÖRA PÅ KVÄLLARNA?

vafan gör man som ensam mamma på kvällarna, utan sin familj i närheten? sjukt vilken omställning att vara själv och då har vi ändå inte flyttat isär än. men Nathan jobbar och är iväg ändå så jag är sjläv en del, bra att vänja sig liksom. och innan när jag varit singel så har jag ju haft min familj och mina nära vänner. nu har jag en del vänner, men det är mest mamma vänner och vi ses på dagtid. har även grannarna och där är jag alltid välkommen, oerhört snällt. har även nathans familj, men det är hans familj. kan inte träffa dom för mycket känns det som, det är ju inte mina föräldrar och nu är jag inte tillsammans med nathan längre.. svårt att bli singel i en stad där man inte har dom man egentligen behöver. vem ska jag se på idol med på fredags kvällarna? vem ska jag äta middag med varje dag? varje dag är upp och ner. det blir bättre jag vet och jag borde inte klaga. finns alltid någon som har det värre och så vidare. men jag måste rensa skallen lite och det är därför jag bloggar. behöve space i hjärnan liksom. nu ska jag ta ett bad innan william vaknar. lite egen tid... som jag inte alls har för mycket av just nu ;-)


Kommentarer
Postat av: ♥ Tjugo och gravid ♥

Förstår att det blir en total omställning, om du vill ses någon dag så är jag på, snart bor jag ju i ale igen dessutom. ;D

2010-11-22 @ 22:23:50
URL: http://pluttenimagen.blogg.se/
Postat av: Sarah & Thea

Tycker synd om dig :(

2010-11-22 @ 22:27:52
URL: http://sarahkathrine.blogg.se/
Postat av: Camilla

Man måste få gnälla o tycka riktigt synd om sig själv. Jag har sådana dagar ibland också och som du säger, jämför man så är det många som har det sämre/jobbigare. Men det gör inte mina problem/bekymmer särskilt mindre.. Så gnäll och ha dig så det kommer ut! :O)



Och varannan vecka jobbar Magnus kväll så då är jag också ensam på kvällarna :O)

2010-11-22 @ 23:01:52
URL: http://miniwe.webblogg.se/
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

men oj detta har jag helt misat:( Gud så tråkigt. Du ska se att det kommer gå bra dock. Passa på att ut på öppn förskolor, babyrytmiik osv för att löra känna lite nytt folk:) Innan du vet ordet av har du massa nya vänner med gemensamma intressen:D

2010-11-23 @ 16:53:51
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: ida

hur klarar du dig på kvällarna eller hur kom du ens över att ni gjorde slut? det är nämligen slut mellan min och min kille och det är sååå tungt känner ingen glädje över någonting alls :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0