ynka 20 år




lillplutten.. vart tog du vägen

när jag tittare på den övre bilden så inser jag att min bebis är inte längre en bebis. han är ju för i sjuttsingen en liten pojke. vart tog min bebis vägen och när växte han upp? igår hade jag en kompis här som vart lite chockad över att jag hade ett riktigt hem och grejer och bara är 20 år gammal. och det har han rätt i, jag stör mig på att jag inte har allt jag vill ha i mitt hem, men jag har faktiskt ett jävligt fint hem för att ha min första egna lägenhet och är endast 20 år gammal. det är ju helt otroligt egentligen, att jag inte tänkt så innan.

jag är verkligen glad över att jag skaffade barn så pass ung ändå. tänk så skulle jag vänta tills jag hade kommit på vad jag ville bli, plugga och sen jobba ett tag. då skulle jag ju vara kring 30 när jag skaffade mitt första barn och det finns bara inte i mina ögon. när jag är 30 ska jag vara klar med barnafödande för detta liv! haha, man måste ju passa på medans man är ung och orkar. plugga klarar man när man är 40 år, om inte äldre till och med. okej med nån sladdis sådär på senare år när man blir bebis sugen igen när alla ungar växt upp. men att få sitt första barn kring 30, nej tack. jag har min fina son, fina lägenhet och mitt underbara jobb! otroligt vad jag har lyckats med under mina ynka 20 år.

mamma älskar dig lillweezi, löjligt mycket

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Så sant så!!



<3

2011-04-24 @ 18:36:49
URL: http://moringa.blogg.se/
Postat av: Ida - Gravid & Mamma till Vilda ღ

Men oj då! Ja då har jag verkligen missat en del. Usch så trist.. Nej, han måste väl prioritera. Sin familj eller drogerna. Och det är klart att till sist orkar man ju inte längre. Man tappar ju allt förtroende för någon som betett sig så :/

Men det är ju bra om ni ändå kan komma överens och vara vänner :)

2011-04-24 @ 20:20:58
URL: http://elfvin.blogg.se/
Postat av: Emma - Mamma till Alicia ♥

Åh va fint skrivet Ida :) Man måste juh faktiskt försöka uppskatta det man redan har lite oftare :) Tror jag att alla skulle behöva göra ^^, Så tack för påminningen :D



Hur mår ni ? Kram

2011-04-27 @ 20:03:57
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0