bara lite sådär

Ditt Barn lista

Född:
12/7 2010

Var:
 Mölndal BB
Tid:
00.46
Födsel vikt:
 2860 gram
Födsel längd:
48 cm
Huvudmått vid födsel:
33 cm
Namn:
William
Andranamn:
Hans Wayne
Efternamn: Eriksson
Ålder: 6.5 månad

Namnbetydelse:
Namnet är sammansatt av orden vilja och hjälm (vilhelm)
Nyligen lärt sig: Åla och sitta själv
Dagis: Börjar i augusti förhoppningsvis

Vikt nu:
8,2 kg
längd nu:
70,5 cm
Mammagris eller pappagris: Mammagris såklart

Favorit bus:
stoppa sin hand i min mun eller peta mig i ögonen
Favorit mat:
äter allt!
Favorit leksak: allt som går att tugga på
Favorit tv program: inget vad jag vet, får fråga honom..
Favorit musik:
 när jag sjunger ;) hahah

Sover i:  Pyjamas
Favorit person förutom mamma:
pappa och en hel del andra
Barnvagn:
Carena kombivagn
Försäkring:
Trygghansa
Blöjor:
Libero
Hur många tänder:
tandlös pojk
Storlek i kläder:
68/74
Syskon:
inte än


lillskrutten <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0