check check check

sisådärja! nu är ansökan om underhålls stöd inskickade. imorgon ska jag skicka in ansökan om bostadsbidrag också. så som det ser ut just nu så kommer jag bo kvar. känns både bra och dåligt. gillar denna lägenhet otroligt mycket och även läget trots att bohus är lite halvdant.. men gillar närheten till alla bussar och barnvakt och såna saker. känns väl inte sådär jätte toppen att punga ut 6500 i hyra varje månad.. hade ju kunnat levt lite mer om jag hade en billigare lägenhet. men jag får hitta mig en karl på nätet och be han flytta in på dirren. nej skämtåsido. har även ätit pannkakor hos Erika och nova. william har gungat för första gången också, jätte kul... puss

Kommentarer
Postat av: malin & wiggo

hahah, ta en rik jäkel så du slipper gå till jobbet på ett tag o leva lyx ;)

2011-02-24 @ 10:07:37
URL: http://bebismalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0