LYCKLIG IDA

Kan inte det här året bara vara slut snart. Det har sannerligen varit ett helt otroligt bra år och jag är så nöjd med allt som har hänt. Jag tog mig ifrån Västerås, vilket jag alltid har velat göra. Jag fixade ett bra jobb(tack vare baba), jag och Nathan slutade röka, jag har fått närmre kontakt med min pappa, jag håller en bra kontakt med mina vänner och familj uppe i Vässan och nu är jag sambo med världens bästa karl i en super fin lägenheten. Sen har det ju skett mirakel också som ni ännu inte vet om men jag ska berätta om det om ett par veckor :) Men nästa år kommer bli bättre än 2009. Längtar inte ni också till 2010, det kommer bli ett kanon år!!

Jag är så lycklig bara.
Och vill bara dela med mig utav min glädje
Åh kram på er alla.


Kommentarer
Postat av: ida.

är du gravid? (:

2009-12-27 @ 20:18:21
URL: http://ifyouloseit.blogg.se/
Postat av: nnnikki

jag vet, jag vet ;D tiihiii

2009-12-29 @ 18:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0