HAPPY DAYS

LEDIG TILLS PÅ MÅNDAG :D

så underbart! i helgen kommer ju Nathans bror och hans familj, ska bli super trevligt. få träffa dom söta barnen. Kan ju även berätta för er att jag ska på Göteborgs horse show i ferbruari. Har bara varit på Stockholms innan så det blir nog skoj.

jag är nog världens lyckligast just nu.
- jag har världens bästa karl
- vi har fått lägenhet (gemensamt)
- vi har båda jobb
och livet känns bara sååå bra <3

ikväll blir det Bonde söker fru med min gosis.
Ha en bra kväll!


snygg roggan 8-) höh


Kommentarer
Postat av: Diana ♥

Åh, vad mysigt! Ska snart svara på ditt mail, blev sååå glad när jag läste det! =D Kram söta

2009-11-25 @ 20:16:04
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Liza

tack, kul att du läser min blogg :)

ni verkar också trivas bra tillsammans..

haha urs, han är så ful i bonde söker fru! :P

2009-11-26 @ 18:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0