SKIT KVÄLL



hemma hos marko var det okej, mest fotbolls snack men jag hade trevligt ändå. sen drog vi till en halloween fest. kommer dit och kliver in i en lokal där det är 70 % slisk blattar, 25 % fjortisar som har linnen som klänningar och 5 % normala människor. redan då ville jag hem. fanns även en viss person där som jag gärna inte ville se eller höra talas om. men jag försökte ha kul ändå och hängde med marko eftersom att nathan sprang runt överallt.

från ingenstans så blir det världens liv på över våningen. nån snubbe som börja kasta stolar och bord n´shit. visar sig att han är 27? år och bara full. herregud vad alkoholen kan påverka konstigt på vissa människor. alla var tvunga att gå ut så där stod jag och frös i säkert en timme tills jag lyckades få hem marko och nathan.

väl hemma hoppades jag att min kväll skulle sluta bra. men icke sa nicke, nathan klunkade whiskey precis innan vi fick skjuts hem så han däckade på toan. kul kväll? nej, den kvällen borde glömmas från och med nu.

så vad vill jag ha sagt med det här inlägget?
anornda inte en fest med människor i 15års åldern.
det slutar aldrig bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0