SURE THANG

apuh, jag har en hel del att fixa idag. jag ska först ta och fixa lite lunch. sen måste jag väcka nathan så att vi kan åka till arbetsförmedlingen där jag ska skriva in mig och göra upp en handlingsplan. detta måste jag göra bara för att nathan har blivit sambo och då tänker inte sos ge honom pengar för dom tycker att jag ska försörja honom. så jag måste fixa en massa hit & dit, hatar sos!! tur att nathan får jobb snart. sen ska jag träna, vet inte vad jag ska träna än bara.. kanske skulle gå och dansa lite på body jamen?

sen tänker jag nog avsluta dagen med ett bad.



ska testa dessa ikväll, någon som provat?
är dom så bra som dom säger i reklamen? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0