2 SEPTEMBER

Jag tänkte att nu när jag flyttar så måste ju bloggen också flyttta.
Ida flyttar, bloggen flyttar,right?

Jag tänkte även bli bättre på att lägga upp bilder.
Och kanske skriva lite roligare texter.

Något som jag har tänkt på nu när jag har flyttat är dialekter. Jag har nog fått världens konstigaste dialekt. Jag har fått en blandning av stockholmska, västmaländska och göteborgska. Förstår ni hur skumt det låter när jag pratar? Jag kan heller inte uttala vissa ord rätt, enligt Nathan. Varje gång jag säger "Kungälv" så börjar Nathan skratta. Jag själv förtstår inte alls det roliga. Tycker att det låter jätte bra när jag säger det, men tydligen inte. Men jag tror att jag klarar mig, inom några månader så kanske jag kommer låta som en göteborgare 8-)

Nu måste jag göra mig iordning.
Har ju trots allt test2 på ett jobb idag.
wish me good luck!!

Kommentarer
Postat av: nathalie

sv: jahaa okej :) Vad heter hon? Antar att hon går i sexan då.. Jag fotade en sexa idag, och har den andra imorgon. ;p

2009-09-02 @ 16:35:22
URL: http://nathaliecederberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0