7 september

imorse när jag vaknade så ville jag nästan dö. vilken träningsvärk! i hela benen, stjärten och magen. men det var så sjukt kul på afro dansen igår. jag gav verkligen järnet så det är inte konstigt att jag har ont idag. idag började jag dagen med ett bad. har inte badat sen förra året :o har ju inte haft badkar hemma hos mamma. ikväll hade jag tänkt att vara med på Body jam, men vet inte om jag kommer orka det. det visar sig, den är ju trots allt kl sju ikväll.

Facebook gör mig förbannad!
det enda som händer där nu är Farmville och Mafia Wars. och jag tänker verkligen inte börja spela skiten. för det verkar astråkigt PLUS att det är beroende framkallande. man måste sköta sina gårdar n´shit hela tiden.. man får ju ingen fritid för i sjutton gubbar. nej, jag tänker inte följa med strömmen denna gång.

funtar på att ge mig på designen lite.
men jag är kass, NATHALIE. hjäääääälp!!!


Kommentarer
Postat av: nathalie

Hahaha ;D jag är inte så duktig. Det jag har på min blogg är typ höjden av min kunskap just nu ^^, men fine.. Isånnafall så måste du skicka bilder osv.. så gör jag det så fort jag har ork/lust/tid :D

2009-09-07 @ 15:40:32
URL: http://nathaliecederberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0