FÖRLÅT



kass uppdatering.
åkte till jobbet imorse, spydde och åkte hem. måste ha ätit något dåligt eftersom att jag mår bra nu?! HÖRRNI, igår åkte jag buss för första gången, SJÄLV!! åkte idag också. hittade även från vallgatan till nordstan och sen till centralen. blir ni inte stolta över mig :) skulle ha varit med på body jamen idag, men skippar det. gick ju trots allt hem, och vem vet. måste kanske lägga en till spya 8-) haha, ïuuh.

pratade med malin från proffice västerås idag. hon gav mig ett nummer till Ulf på proffice här i Göteborg. så jag ringde honom och han kanske kunde fixa ett jobb åt mig :D visserligen har jag ett jobb nu, men jag är faktiskt sugen på lager jobb.. tjänar bättre på det liksom.

vill ge en liten puss till min karl som är hemskt söt. <3
älskar dig hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0