LÄTTLURAD KALLE KO SKIT

jag saknar lite att bo hemma. att vara liten och inte ta hand om sig själv och inte behöva tänka på sin ekonomi. jösses vad skönt det hade varit. men här står jag nu, med räkningar och utgifter och ingen mamma som betalar åt mig. men å andra sidan är det väl kul att kunna ta hand om sig själv 8-) nooT.

justja, som ni kanske vet så är jag ganska så lättlurad. och detta brukar nathan utnyttja till fullo. varje kväll när vi går och lägger oss så tänder vi ljus (mys). och så för någon kväll sen så tände jag ett av ljusen och såg då att det låg en död fluga i ljuset. jag började skratta lite skadeglädje, när nathan säger "du vet att den kommer att sprängas va?" livrädd som jag blir så släcker jag ljuset dirr och nathan dör av skratt. kul? nej, hatar att vara så lättlurad. hur kunde jag gå på det liksom? :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0