RIIIIIIIIDA!

om två timmar ska jag åka iväg till hästen som jag ska provrida, alice princess. jag och ett sto? hm, får väl se hur det går! men jag är enormt taggad, tog på mig ridkläderna direkt när jag gick upp ur sängen. nathan har varit snäll och hämtat mina ridstövlar också, lämnade in dom igår på lagning. tack älskling.

åhå.. jag skriver hur det gick när jag kommer hem, kanske blir senare. ska iväg på föräldrar möte kl 18 med nathan. haha, vi ska gå på det eftersom att Lotta inte hinner. ibland är vi snälla inneboende. nu ska jag gå och borsta gaddarna och ta ut ytzi på en promenad. wish me good luck!


Kommentarer
Postat av: jossa

lyckatill:)

2009-09-16 @ 12:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0