ida hjärta nathan



ni som har hängt med ett tag vet ju förmodligen min och nathans vingliga resa. vårat förhållande gick väldigt upp och ner, lite mer än normalt. och lite mer för att vara okej. vilket var bådas fel och därmed tog det slut, till slut. men nu är vi back togheter igen.. vilket många kanske tycker är fel, men dom som vet hela historien bakom om varför vi satsar igen är glada för våran skull. jag älskar min nate the great. och jag älskar hans snälla familj som låter mig bo här med dom. jag känner mig inte ens i vägen här hemma, jag känner mig som en i familjen. och det är jag så tacksam för.

ihelgen ska vi även åka till nathans bror och hans familj i Järna. kommer ni ihåg att vi var där rätt ofta? med barnen. jag älskar deras familj, daniel och carina och barnen är såå söta. det går inte att inte älska dom. jag känner mig helt enkelt väldigt hemma hos nathan och hans familj. det är här jag ska vara. det är jag och nathan. det är så vi funkar. puss på dig min prutt, jag tyckeromrej! <3


Kommentarer
Postat av: nate

Du känne dig hemma och som en i familjen för att du är det babe :) you are a member of the eriksson-crew! <3 älskar dig bubban

2009-09-07 @ 21:40:49
URL: http://gbgnate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0