VALBORG




Trivs mer och mer här hemma!
men jag skulle vilja ha en fåtölj/2-sits soffa..

Idag var det sista gången med föräldragruppen. Pratade om tiden efter BB och sånt! Och så bestämde vi att vi skulle maila varandra när vi fått bebis, jag är sist i gruppen. Sen blir det återträff någon gång i höst, förhoppningsvis hemma hos Johanna och hennes sambo i deras hus. Nu ska jag snart till jobbet, jobba till 22 ikväll. Kommer vara dödstrött ikväll så jag och bejb ska bara vara hemma och ta det lugnt. Känns som att valborg är lite överskattat ändå.. PUSS.

Kommentarer
Postat av: Jacqueline - 18 år och blivande mami

Hur gamla är alla i din föräldragrupp ungefär? kram!

2010-04-30 @ 21:32:50
URL: http://jacquii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0