FRÅGORNA

Så roliga frågor, framförallt från Jojjs och min Nate.
Men jag ska ju självklart svara..

Anna frågar:
vilken är din favoritchipssort?
-Gräddfilschips, knapriga och goda!


Evelina - Blivande mamma ♥ frågar
Jobbar ni på samma jobb? Vad jobbar ni med då? Och när ska ni på det efterlängtade ultraljudet? :)
- Jag och Nathan jobbar på samma jobb och vi jobbar på ICA Central lager på tomgodsavdelningen, båda trivs jätte bra! Vi ska på ultraljudet nu på fredag, ska bli så spännande!!

Nate frågar
Hur många gånger har du varit otrogen mot mig?
Varför är du aldrig vaken när jag kommer hem?
Har du onanerat på jobbet?
Varför är du så arg när du sover?
1. Så många gånger att jag har tappat räkningen
2. För att jag går upp klockan 5..
3. Gör det hela tiden
4. För att du väcker mig klockan två på natten när jag ska upp kl 5..
(lite ironi i det hela, för er som inte förstår)

Alexandra - Mami till Neville frågar
är er graviditet planerad?
- både ja och nej. Jag hade inget preventivmedel på grund av alla biverkningar som jag får och vi diskuterade även om vad vi skulle göra om jag vart gravid. Båda var överens om att behålla det i sånt fall. Men så vart jag inte gravid på ett par månader och tanken var lite att jag skulle försöka hitta något nytt preventivmedel men så vart jag gravid. Så vi försökte inte få barn, men visste att det kunde ske och sen tänkte vi inte så mycket längre. Men lilla bebisen är super välkommen!

Ida frågar
Vad blir det för namn på den lille i magen?
- Än så länge så är vi sugna på William och Nellie. Sen vet man ju aldrig om man ändrar sig under tiden eller om man ändrar sig när man väl får se den lilla.

Emma,21 år & Gravid frågar
Är det den här veckan ni ska på RUL?
- ja nu på fredag :D

Jojjs frågar
Älskar du mig och när ses vi igen?
- självklart älskar jag dig darling och vi ses i mars igen, vet bara inte vilket datum än. Sen ska ju du komma hit nån gång också. När blir det? ;) <3

Diana - gravid frågar
Ska ni ta reda på om det är en liten kille eller tjej i magen? :)
- Ja det ska vi göra. Får vi inte reda på det nu på RUL så ska vi boka tid på en privat ultraljudsklinik. Vill så gärna vet vad det är för en liten människa i mig. Och kunna kalla den för namn, "den" är så tråkigt.

Det var det!
Nu ska jag försöka fixa käk.

Kommentarer
Postat av: Emma

tack! :)

2010-02-16 @ 20:28:23
URL: http://forheroes.blogg.se/
Postat av: jojjs

jahooo!! ska komma till dig isommar! D: love<3

2010-02-16 @ 20:57:51
URL: http://jojjjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0