FRAMFLYTTAT

Vilken dag.
Orkar inte berätta och förklara riktigt, men ultraljudet är framflyttat till imorgon eftermiddag och jag har sovit hela dagen idag. Var död på jobbet efter att bara sovit en timme under natten. Gick upp klockan 3 liksom och sov väl mellan två och tre. Nåja, härligt med extra klirr i kassan när det väl kommer. Nu är jag seg, trött i huvudet med lite huvudvärk och halv hungrig. Blir en kväll framför TVn med film, själv. Nathan är ute och partar, jag själv skulle ha vart på inflyttnings fest hos Sofia. Men med tanke på att jag sov hela dagen och vart seg så avbokade jag det.

Imorgon är det mysdag iallafall. <3

Vi får även veta könet imorgon. Vad kan det vara för en som ligger i min mage tro? Alla tror olika. Jag själv tror på en tjej, på grund av det höga hjärtslagen. Över 140 slag/minut brukar det vara en tjej, och min lilla bebis hjärta slår i 160.. Ha en mysig kväll!


gillar chillposarN på tröjan..

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Mami till Neville

Hehe tack :) Hoppas du får en fin kväll och helg!!

Kram :)

2010-02-19 @ 23:10:30
URL: http://alexiiaa.blogg.se/
Postat av: janni gravid i vecka 32 <3

Aww lilla söta magen, så idag blir det en riktigt spännande dag ! Lycka till, gud så roligt! Skriv här såfort du kommit hem, så nyfiken ju :)



Ja kursen var så intresannt! Man tror man vet en hel del om förlossningen men tydligen inte, hihi!

Kramar

2010-02-20 @ 10:42:08
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0