INTE DRA NER PÅ TEMPOT ÄN!

Jag låg i soffan igår och tänkte "bara vila lite och sen blogga", men jag somnade och sov fram till klockan nio idag.. Fick ett mail idag från babycenter om att jag går in i en ny vecka (VECKA 20!!!) och nu kommer jag förmodligen att känna mig tröttare och det är dags att dra ner på tempot. Nog för att jag är trött men dra ner på tempot redan nu? Pyttsan, det har jag inte tid med. Jag ska ju jobba som bara den och spara en massa pengar. Min chef frågade igår om jag ville gå truckkurs för höglyftare och sen frågade han även hur länge jag blir kvar. Till Juni hoppas jag, kanske Juli till och med? Så nu hoppas vi på att jag inte kommer att drabbas av foglossning eller något sånt, för jag ska jobba fram tills jag föder. :D

Jag och Nathan har dragit in vår första stora lön nu. Och direkt börjar tankarna.. Spara till fjällen, spara till bebis, spara till bil, spara till grejer till lägenheten osv. Kanske 1000 kr över till kläder? Och det är så sjukt att man har så mycket utgifter. 13.000 SEK på räkningar :( Någon som vill ha lite räkningar? Äh, har iallafall 8 laxar till "lek" pengar. Men det mesta ska sparas undan. Redan nu börjar jag bli mamma, men det är väl lika bra det! Spara spara spara.

Blir ett "gravid" inlägg sen med bilder.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Diana - Gravid ♥

Jag blev jättepigg där runt vecka 20! =) Nu däremot är det trött och tungt.. =P KRAM P.s. fick du mitt mail? =)

2010-02-24 @ 14:11:17
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0