KNUBBIS MAGE V.19



Tiden går så sjukt fort just nu. Snart är vi halvvägs!! Känns ju som att vi nyss fick reda på att jag var gravid. Kommer nästa halva att gå lika fort tro? Vore ju super skönt, mamma och pappa längtar efter lillen. Imorse låg jag och Nathan och mös ett tag innan vi gick upp och hur mysigt hade det inte varit med en liten bebis där emellan oss? ååh! Bebisen är ungefär 15 cm lång och väger 150-200 gram just nu. 15 cm stor i min lilla mage, tokigt :D Och imorgon är det dags för det efterlängtade ultraljudet. Är båda nervös och rädd, tänk så är något fel? Hur handskas man med det? Nä, peppar peppar.

Nu ska jag fixa innan Sofia kommer.
Grattis till körkortet också :)
Kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Nix, en natt är det som mest. Men det ska nog gå bra :) Det är ju som en annan sak då man är borta och gör någonting också.. Skulle nog kännas mer jobbigt om man bara var hemma utan henne!

2010-02-18 @ 15:25:19
URL: http://elfvin.blogg.se/
Postat av: Ida Fasth

hej :)



jättefin blogg du har :) ,



jag är också ifrån västerås och är nära vän med nathalie cederberg, och har min pojkvän nere i halmstad. har läst din blogg om att du flyttat ner till din kille i gbg och så och det är precis så jag vill göra, få ett jobb i halmstad o till slut flytta ihop med min pojkvän.



så jag tänkte bara fråga hur du lyckats så bra, haha om du har nå bra tips på hur man kan gå till väga när det gäller både jobb och flytta :)

svara gärna till: [email protected]



ha det så bra och tack på förhand!



/ Ida Fasth

2010-02-18 @ 16:13:39
URL: http://idaidasophiafasth.blogg.se/
Postat av: nathalie

åh, lycka till på ultra ljudet :)

2010-02-18 @ 21:21:09
URL: http://nathaliecederberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0