MASSOR AV JOBB!!

Så sjukt kul att jobba när vi är många och får bort skiten (backar..)!! Härligt, är till och med peppad inför att jobba imorgon. Jag som skulle vara ledig tills på fredag.. Men som jag alltid säger, aldrig nej till mer klirr i kassan. Måste nästan ha kommit upp i heltid den här månaden?! Som ni förstår så har jag inte hunnit tagit några bilder idag så det blir bildtomt idag.

Och så ett svar till min kär far:
Namnet Hans må vara ett "gubbnamn" i mina öron (kanske för att farfar heter det..) men självklart kommer det att gå vidare en generation till! Det vill säga att vi har tänkt att våran son ska bära vidare Hans i andranamn. Hampus är också väldigt fint, så fint att Nathan vill ha det nu istället. Denna beslutångest. Men vad gör det, namnet behöver ju inte bestämmas nu :) Sakar dig, kram din dotter :D

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Hampus är verkligen fint!

2010-02-22 @ 21:42:17
URL: http://jasmiinii.blogg.se/
Postat av: Jela - Bebis i mars

Precis, ni hinner nog välja ett som passar lilla pojken i magen :) När har du bf?



Det är underbart med syskonbarn, mitt första dock :) Va kul då får din bebbe en jämngammal kusin o leka med också :D



kram

2010-02-23 @ 00:33:09
URL: http://jeliz.blogg.se/
Postat av: -Malin

Klart vi får ses sen när de små har kommit, vi bor ju så nära :)

Visst vill man ha en stor mage så de syns!

Jag jobbar som personlig assistent, precis utanför kungälv..

2010-02-23 @ 06:41:26
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/
Postat av: Emma,21 år & Gravid <3

Ja det hoppas jag verkligen att dom kan :p

Det är juh därför vi får komma tillbaka ;)

Som tur är så är det en ny BM imorgon

så det kanske går lite bättre :p



Njae vi har inga namn sådär direkt :p hehe,

min sambo är sugen på

namnet Alicia om det blir en liten tös :)



Jo tack det är bara bra här!

Några planer inför kvällen? :)



Kram

2010-02-23 @ 14:06:44
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0