MOVING UP

skönt med helg och få mysa med nathan ikväll och imorgon! gäller att passa på när han är ledig. vi ska strax åka och handla lite och sen flyttar vi in till nathans föräldras hus för ett tag. dom är på gotland så då passar vi på att bo där, blir även mer plats när pappa och dom kommer även om vi bor i en stora trea så är det bättre med ett stort hus! plus att dom har nintendo wii och världens roligaste super mario spel, så svarar jag inte i telefonen ikväll så är det för att jag spöar nathan i TVspel, höhöh! vart inget säng köp idag eftersom att pumpen till att tömma vattensängen inte fanns ledig förens på söndag, så på söndag tömmer vi sängen och köper den nya :) nu vaknar lill grabben, dags för tankning.


Kommentarer
Postat av: Malin, mamma till Jamie!

Ja, precis!

Jodå, det går bra faktiskt!

Jamie är så himla snäll så han ligger med oss i sängen och myser hela dagen! Så det är skönt det.

Sen är ju Micke hemma också och han är på bättringsvägar så han tar Jamie när jag inte orkar :) Men hade jag varit ensam hemma hade det nog varit väldigt jobbigt! :p

2010-07-30 @ 17:39:56
URL: http://mmylove.blogg.se/
Postat av: -Malin & Ella

Härligt med stort hus =)

När va de ni skulle flytta?



wiie e så kul, vill också ha de mario spelet.

2010-07-30 @ 18:22:21
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/
Postat av: Magda

Michelle var jag första veckan hemma tvungen att väcka henne var tredje timme o få i mat, men nu när hon har växt som sjutton så väntar vi på att hon vaknar, ibland efter mindre än 3 timmar, ibland mer än 3 timmar. Sen äter hon ungefär 10min, mer eller mindre, sen är hon klar :p William då ? :)

2010-07-30 @ 22:39:30
Postat av: pluttenimagen

Åh vad mysigt med gotland. :D

2010-07-31 @ 08:31:55
URL: http://pluttenimagen.blogg.se/
Postat av: Frida ♥ Mamma till Haylie

Jo jag menar det. Nu verkar hon må bättre, men hon blir fortfarande varm hela tiden. Har bäddat om i hennes säng och tagit bort täcket så hon får ha ett lakan istället och inatt har hon sovit längre än på mycket länge :) Får se hur hon blir sen.

2010-07-31 @ 11:01:57
URL: http://bigmamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0