ANSWER

När fick du reda på att du var gravid? Hm.. början av november tror jag
Blev det en chock? Ja
Hur gammal var du? 19
Hade du mycket halsbränna? Nej, bara lite i slutet
Spydde du mycket? En del i början
Var det någon favoriträtt som ändrades? Nudlar var det enda jag fick i mig under perioden som jag mådde illa annars var det inget som ändrades direkt.
Hade du mycket foglossning? Nej, ingenting
Hade du sammandragningar? Ja, vart mer på slutet
Ditt sf mått som störst? 31 cm :P
Har du fått bristningar? Ja två stycken små streck på tutten
Trodde du att det var en pojke eller flicka? flicka i början
Vad hoppades du på? en pojke :-)
Hade du mycket vätska i kroppen? Nix, inget alls
Hur mycket gick du upp i vikt? 8 kg
Hur ser du på graviditeten idag? mysig men även jobbig vissa stunder
Hur ville du att din förlossning skulle se ut? snabb och gärna smärtfri haha
Gick du över tiden? Nej, fick i vecka 39+2
När började din förlossning? 11 juli kl 17.00
Hur lång tid tog det? 3 timmar från det att jag vart inskriven
Hur mycket var du öppen när ni kom in? 5½ cm
Vad tyckte du var jobbigast? Värkarna..
Var du rädd för något? nej
Grät du? Nej
Skrek du? skrek som aldrig förr under krystvärkarna
Tog du nått smärtstillande? Lustgas, värmekuddar och påbörjan till epidural
Blev du sydd? ja eftersom att dom var tvunga att lägga ett litet klipp
Dragen med sugklocka? Nej
Hur många var inne i förlossningsrummet? Jag, nathan och 2-3 barnmorskor
Hade du någon nära med dig? Ja, min nathan
Hur stor var bebisen? 2860 gram och 48 cm lång
Blev det en pojke eller flicka? pojke :)
Vad fick den heta? William
Hur ser du på förlossningen idag? sjukt ont men kan tänka mig att göra det en gång till!
Var allting värt det? verkligen!!
Ammar du?
Haha japp för fulla muggar!
Hur gammal är bebisen nu?
1 vecka och 1 dag
När kommer nästa barn?
hm, om ett par år skulle jag tro

idag kom papprena från Skatteverket där vi ska skriva Williams hela namn. Vi är nog ganska så klara med vad det blir, tell u later. jasmin kom hit idag, fick en massa fina presenter!! en jätte stor fin filt, två bodys, babyoil, två coola nappflarror, en bad ass napp och en super gosig snutte. tack söta du, william kommer bli coolast i stan 8-) nu måste jag passa på att vila lite medans sötskrotten sover.

Kommentarer
Postat av: Jannika

visst va den söt!! finns på lindex:)

2010-07-20 @ 20:01:42
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: nathalie - nybliven mamma

Ja verkligen! Att de som små röra sig i magen!

IKVÄLL KOMMER DEN UPP :D OM EN LITEN STUND :D

2010-07-20 @ 20:03:55
URL: http://nathsstep.blogg.se/
Postat av: Magda

Jag snor den där listan av dig (a) :)

2010-07-20 @ 20:26:07
Postat av: Malin och Wiggo

Jag använder frotté badlakan för det är det ända jag äger ^^.. Men som sagt så funkar det ju för mig o ingen olycka utanför än plus att det är mjukt för dom små att ligga på =)

2010-07-20 @ 20:42:13
URL: http://bebismalin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Rösta gärna på min sko!



http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=NDIZVUJ7bCJMljnkUIwfliKEAGinAxFNyOmJgwD7wKIXtt6C2qhb#shoeGallery



Tack så mycket!

2010-07-20 @ 21:24:22
Postat av: Sandrah, Colins mami

JAg lät nog honom ligga bara en liten stund sådär i början kanske 5 - 10 minuter det var ju över 20 grader kallt ute då så han börja frysa. Nu ligger han jätte mycket naken men då kryper han ju iväg också hehe. Nä men man känner nog när det är dags att ta upp honom :)

2010-07-20 @ 21:28:14
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: nathalie - nybliven mamma

Jaa tack :D



vad söt william är!! lill plutt!

2010-07-20 @ 22:16:50
URL: http://nathsstep.blogg.se/
Postat av: Frida

Är det okej om jag lånar dessa frågor? :)

2010-07-26 @ 20:11:29
URL: http://sivans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0