CATCHIIING


köpte denna på lindex, sjukt söt!
sen köpte mamma även en bok till mig, en sån där "mitt första år" bok. super söt med Pelle kanin. fick även med mig ett linne hem från lindex, 80 spänn. jag klagar inte. tycker synd om min älskling, han jobbar ju idag och skulle jobba 4.30 till 13.15 men stackarn får jobba över på självaste midsommar så han slutar inte förens klockan 18!! fattar ni hur många timmar det är? sjukt vad duktig han är, men idag är ju faktiskt en av årets bästa dagar att jobba över på eftersom att OBn ligger på 125 %, klirr i kassan. just ja, har hittat en skötväska på blocket som jag ska köpa nu. får den för bara 350 kr och ny kostar den 800 kr, sikket kap! men nu dags att göra sig midsommars fin :-)

Kommentarer
Postat av: nathalie - gravid vecka 34

Ja hahaa! Men jag blir helt galen på MIMI.. allstå hon ska fan vara tyst och inte säga ett piss, det är hennes fel att shawn och belle inte är tsm^^

2010-06-25 @ 16:20:28
URL: http://nathsstep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0