DENNA TRÖTTHET

goush vad trött jag är. vi var på infomöte med försäkringskassan, dum idé eftersom att både jag och nathan halvsov oss igenom det. tänk att vi blir så trötta efter jobbet båda två! jag skyller på graviditeten. men det är kul att jobba, kul att prata med chaufförer och prata barn med dom. och deras kommentarer är nog dom bästa. "vilken söt liten ölmage du har". och ständigt får jag höra, "oj har du gått så långt, ser ut som att du är i tredje månaden". hm, jag vill bli fet!! fast jag själv tycker ändå att jag är ganska så stor, min annars helt platta mage är enorm på lilla mig i mina ögon. nu för tiden gör det lite smått ont när han bökar runt i magen, känns som att det är trångt för honom.. annars mår jag toppen. min chef kent-åke brukar komma fram då och då och fråga hur jag mår och han blir alltid lika facinerad och glad när jag säger att jag mår bra och att jag jobbar på det bästa jag kan. Han blir så glad och säger att det är helt otroligt att jag orkar och att jag mår så bra. och han har nog rätt, jag har inga foglossningar, inga besvär direkt, ingen super stor mage i vägen, ingen halsbränna, ingen vattenfylld kropp osv. ÄN så länge iallafall. det enda är väl fotsvetten haha :D man blir dödstrött i benen och fötterna av att stå hela dagarna i ett par varma stålhetta skor, usch! men nu ska jag faktiskt gå och sova, skönt med ledighet imorgon och bara ägna sig åt till att tvätta. godnatt på er

Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

Vad är det du jobbar med?



Jag tycker också jag har en förvånansvärt lugn och rularpåbra gravidigtet:P

2010-06-03 @ 09:01:59
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Sarah

Den kommentaren har jag fått höra tusen gånger under min graviditet? "Oj vad liten mage du har"...

Men vi ska tydligen vara glada att vi inte går upp så mycket, inte lika tungt och inte lika mycket att gå ner i vikt sen! :) Försöker tänka positivt såhär nära förlossningen :P

2010-06-03 @ 09:42:50
URL: http://gravidasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0