HALLELUJAH

"fotosessionen" gick bra tror jag, lättare att ta bild tillsammans med någon än själv. och vi var utomhus i det fina vädret så någon bra bild måste vi fått till. om vi har tur så är bilderna klara imorgon kväll. Imorgon är en stressig dag, ska hem till Sarah på förmiddagen och fika och få se hennes söta lilla Thea som är två veckor gammal, sen ska vi till Alebyggen och skriva kontrakt och sen måste jag hem och laga mat och börja städa. just ja, pratade med hon som bor i "våran" lägenhet idag. var tvugnen att fråga om det fanns diskmaskin, dör hellre än att diska all disk för hand (nästan) och fick till svar att visst finns det en diskmaskin från 08, AWESOME!!

just nu i skrivandes stund är det fest i min mage.
så jag ska lägga mig i soffan och gunga till takten.
mysprutten där inne.


Kommentarer
Postat av: Nikolina

Fast jag får pengar för att gå hemma nu, har fått enda sen jag började gå hemma.. havandeskapspenning då jag har så tufft jobb :)

Du får inte det för att du inte har fast eller ?



Han jobbar i en butik som säljer gräsklippare och andra trädgårdsgrejjer. Han har inte jobbat där så länge och ska bara jobba där tills i slutet av juli. Han är egentligen målare men sa dumt nog upp sig för drygt ett år sedan och nu är det ju inte så lätt att få jobb... men i aug börjar han plugga!

Din då ? :)

2010-06-22 @ 00:11:08
URL: http://moringa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaa :) Synd bara att jag inte kan filma längre med min mobil och att det är så kass kvalité :p Får sno Mickes mobil och filma han någon dag och lägga ut istället :p

2010-06-22 @ 00:20:16
Postat av: nathalie - gravid vecka 34

Hmmm jag vet inte :S jag tror båda hade surugat mammor, och sen skulle äggen in i mimis och belles magar ^^ eller något :P



Men guud vad sjuuuk!!! Har dom avslöjat vem han med svarta handskar är`?? haha

2010-06-22 @ 07:29:59
URL: http://nathsstep.blogg.se/
Postat av: moa

Åh jonis lät gulligt! Haha blir det en kille för oss så kommer den ha både min bror och min killes brors namn. Nästan så vi får ha dom som faddrar då. :D



Vi har inte pratat så mycket om efternamn, jag ska kanske byta till min mammas och då kommer bebisen heta det, gifter vi oss kommer vi nog ta något av mina eller hitta på nått nytt. Efternamn är nog det mest stressande nu.

2010-06-22 @ 08:02:24
URL: http://pluttenimagen.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Vilken snäll chef! På mitt jobb kunde man tyvärr inte förflytta mig eller ge mig andra arbetsuppgifter. T.o.m min chef var uppe i restaurangen och jobbade då det fanns så lite adriministrativt arbete :/



Men from när tar du föräldrapenning ? Jag har fem veckors semester o ta ut och funderar på om jag kanskeska börja ta ut dom först..

2010-06-22 @ 12:03:17
URL: http://moringa.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Haha förlåt, han ska gå en butiksäljarkurs.. så att han lättare kan bli något lite "högre" inom en butik. Typ inköpsansvarig eller liknande :)

2010-06-22 @ 12:04:46
URL: http://moringa.blogg.se/
Postat av: nathalie - gravid vecka 34

OJJJJ OJJJ :D nu börjar det hända grejer mellan shawn och belle :D kan mimi inte bara avsölja om clarie nu så jag kan sluta ha damp :D:D

2010-06-22 @ 12:59:43
URL: http://nathsstep.blogg.se/
Postat av: moa

storlek 62/64 tror ja det var, lite stor men det var ju sista så varför inte, den lär ju passa någon gång i alla fall. :)



Vad var det för fotosession förresten?

2010-06-22 @ 17:26:03
URL: http://pluttenimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0