IM ALIVE OR NOT

nej jag är inte död, har bara haft fullt upp. igår var det jobb hela kvällen och idag har jag tvättat och tvättat och tvättat. nu är alla bebis/säng kläder färdigtvättade iallafall, dock inte vikta eller strykta. min rygg orkade inte mer så det får bli imorgon! var även duktig och tog upp lite grejer från källaren och bar ner lite annat skit. Fick upp skötbordet och vagnen. bara bra att jag håller mig sysslosatt eftersom att Nathan är i Västerås och tatuerar sig och kommer inte hem förens på onsdag!! jag som hatar att vara själv, men lite längtan ska visst vara bra. nu sitter vi och skickar löjligt söta sms som man gjorde innan man vart tillsammans, söt-nathan! han ska göra klart sin hel arm som har varit ofärdig i ett år nu, så nu ska den äntligen bli färg lagd och klar :D han kommer bli så snygggg. MUMS MUMS <3


suck..
sjukt mycket kläder föresten!

Lägger upp lite bilder på vagnen och magen sen :-)
nu ska jag softa vid TVn med godis och cola

Kommentarer
Postat av: Malin-mamma till Sam och bebis i magen!

William är fint, många jag känner som heter det.

2010-06-07 @ 19:33:27
URL: http://malinsmix.blogg.se/
Postat av: nathalie - gravid vecka 32

Skickar henne med posten haha! ;D



Nej hon har inte sagt något! så jälva irriterande :P

Men om du missat så kan jag berätta, att när den där personen bytte äggen på mimi och belle, så blev det ingen ändring, äggen är rätt men dom har blivit befruktade med fel sperma :D



Belle fick Shawns sperma, och mimi fick philips sperma :D HAHA

2010-06-07 @ 19:53:06
URL: http://nathsstep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0