KNUBBIS MAGE V.34



jag är kvar i mars månad. april och maj flög förbi och nu är det juni. så imorse när jag vaknade kom jag på att jag fyller 20 snart (29e juni) och efter det är det juli, månaden då jag ska föda. hur sjukt som helst, nästa månad är det alltså dags och går juni lika fort som april och maj så börjar jag bli lite stressad. ska bli skönt att sluta jobba snart, då kommer nog tiden sakta ner lite och man hinner göra det man ska. men med tanke på hur juni ser ut så kommer det nog gå fort ändå, jag ska jobba mina sista veckor, det är midsommar, jag fyller 20 osv. Tur att jag har en bit in på Juli, om jag nu går tiden ut vill säga. självklart är det skoj att tiden går så fort också, längtar ju tills vi får se vad det är för en liten människa som roar sig i min mage och att få hålla om honom och bara mysa är något jag längtar otroligt mycket till. men jag hinner nog inte tänka så mycket på det, har fullt upp och tiden bara flyger förbi!! Nästa vecka är det dags för besök hos BM igen och jag ska även träffa narkos läkaren som ska kolla på min rygg. Och imorgon ska vi till familjerätten och skriva på faderskapsintyg och gemensam vårdnad.
Nu kallar tvättis, puss.

Kommentarer
Postat av: Jacqueline - 18 år och blivande mami

Månaderna flög verkligen förbi! Dock går veckorna saktare nu :(



"Jag"(vi, han.. jaa) fick inte skriva på faderskapsintyg innan! attans stockholm!

2010-06-03 @ 17:44:48
URL: http://jacquii.blogg.se/
Postat av: Sarah

Kommer du ihåg vad det vinet du köpte hette? Så att man inte åker dit och köper ytterligare ett vin som smakar blajj? ;)

2010-06-03 @ 17:57:52
URL: http://gravidasarah.blogg.se/
Postat av: Elisa

ja gud, jag vill verkligen flytta.. är så fashinerad av erat liv i gbg och jojjs i sthlm.



åh, ja det går verkligen fort. Tänk snart har du en liten bebis i famnen som är DIN, häftig känsla!

2010-06-03 @ 20:26:47
Postat av: Emma,21 år & Gravid <3

Hihi jag vågar inte på mig mina converse ;) haha

Då får jag väl inte av mig dom,med tanke på

hur svällda mina fötter är nuförtiden :p



Gud så tiden bara skenar iväg :S

Jag börjar oxå känna mig lite stressad.

På tisdag går vi in i v34,& då är det juh bara

6 veckor kvar ( Plus-minus två veckor).

Men samtidigt känns det skönt.

Det börjar som sagt bli ganska tungt nu :p



Vad gör ni i helgen? :)

Hoppas ni får det mysigt iaf ^^,



kramar

2010-06-04 @ 11:57:09
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/
Postat av: Malin-mamma till Sam

Grattis till bebis vad gömmer sig i

magen?

2010-06-04 @ 19:08:29
URL: http://malinsmix.blogg.se/
Postat av: Tova

Hihi, jag lovar dig att den sista tiden kommer gå såå fort! Själv känner jag mig mentalt fortfarande i v. 33 eller nånting, haha... helt sjukt.



Tyvärr har jag ingen aning om vad jag hade för SF-mått, min BM skrev bara in i datorn och jag fick inget papper på det :/ att min mage såg så liten ut kan ju dock bero på att jag är rätt lång.. och sen var ju inte Elliot såå jättestor heller :)

2010-06-07 @ 20:16:50
URL: http://trasslet.se
Postat av: Mica

Vilken fin mage du har! Nu blir jag lite avundsjuk:P

2010-06-08 @ 10:47:48
URL: http://babybaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0