SUPER DUPER

jag är sjukt trött och har sjukt ont i ryggen!
meeeen, filmen var super super bra. Visste inte vad jag skulle förvänta mig eftersom att alla säger så olika men jag älskade den nya filmen, bättre än ettan. tjejerna är mognare och man mår så bra efter att ha sett den. även nathan gillade den mer än ettan. så se den vettja om ni inte har gjort det. ska snart sätta mig med syster i telefon och fixa med föräldrapenning, måste ju skicka in att jag vill ha det från och med 8e juli så att dom hinner godkänna det så att jag får pengarna i tid. Tänk på det ni andra gravida, försäkringskassan är inte dom snabbaste på att fixa så bättre att vara i tid än för sent ute. 8-) uuuh vad tungt det var att jobba idag, lillgossen ska hålla på och böka runt en massa och ryggen gör ont. vill inte alls jobba imorgon, skulle dessutom behöva tvätta. få börja vända ut och in på underkläderna annars höhöö! nej usch..

Kommentarer
Postat av: Veronica - Gravid, BF 27 Juli ♥

åh vilken tur, jag som snart ska se den :) man har ju hört så mycket olika om den filmen.

2010-06-01 @ 18:59:26
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/
Postat av: Elisa

hey, jag är försäljare för GODEL på stan ;)

2010-06-01 @ 22:05:58
Postat av: Veronica - 18 år med bebis i magen, BF 27 Juli ♥

Ja ibland så kan det kännas lite extra tungt. och idag har jag en sån dag. eller en sån kväll rättare sagt. och ännu jobbigare blir det när ingen förstår varför man mår som man gör eller varför man säger vissa saker, reagerar på ett visst sätt.

Kan känna mig så himla ensam ibland bara.



Men det är som du säger, vilken tur att inte alla dagar är så. då hade jag gått under!!



Tack för din kommentar. Hoppas allt är bra. Kramar

2010-06-01 @ 22:06:39
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/
Postat av: Emma,21 år & Gravid <3

Ja förstår att du ser fram emot ledigheten.

Så länge får du fortsätta kämpa på bra :)



Här är det helt okej.

Slut i ryggen & knäna efter en heldag med,

städning & tvättning.

Gud så man börjar känna sig klumpig nu :p hehe.



Jodå på förlossningen var det bra :)

Man känner sig ännu lite tryggare nu ;)



Hur mår du idag vännen? :)



Kram

2010-06-02 @ 16:43:12
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0