ARBETSKLÄDER

Idag känner jag mig ful, ni vet så där skit ful som man kan göra ibland. Så jag är nästa glad över att få åka till jobbet och sätta på mig mina ICA kläder, så blir jag fulländad. Så sjukt skönt att jobba på ett jobb där man har arbetskläder och inte sina privata kläder. Blir otroligt mycket mindre tvätt och man behöver inte stå framför garderoben varje dag och grubbla över att man knappt har kläder, fast man egentligen har det.

Måste laga ihop någon mat innan vi sticker till work.
Längtar till 22.00, HELG <3

åh just ja, har gått 21 fulla veckor idag.
Vi går in i vecka 22 alltså, herregud! :D

Kommentarer
Postat av: janni gravid i vecka 34 <3

wiie tiden går så himla fort!

Ja det är också bodybutter jag har, riktigt fet :)

Men den har funkat jätte bra!

Tycker bara jag är lite väl fet på magen den träcker lixom inte in så mycket :) Men bättre det!



Idag har det varit fantastiskt väder, men väldigt kallt dock!

Kramar

2010-03-05 @ 18:40:15
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0