BB VÄSKA

Idag ska jag vara ledig!! tur att Jonis inte jobbar, han som har ringt in mig hela veckan. ska ju faktiskt jobba på söndag också så jag behöver ledigt idag och imorgon. sov ut idag tills en läkare ringde och väckte mig, ska träffa någon narkosläkare på Östra nästa vecka som ska titta på min rygg. Räckte tydligen inte med att läkaren på MVC gjorde det, aja bra att dom kollar upp det ordentligt! Nu har jag precis sökt runt på listor till BB väska och skrivit min egna lista, vart ett helt A4. haha antar att man inte ens behöver allt när man väl är där.. men lika bra att ha med. nu ska jag försöka skriva upp vad det är vi behöver och sen bege mig ner i källaren och försöka göra plats i vårat förråd. har massvis med grejer i vardagsrummet som ska ner.. ZzzZZz

Kommentarer
Postat av: Sandra. mamma till isabelle och gravid

nae verkligen inte skönt... jag flög upp i sängen :P hoppas inte man får se ofta nu i slutet bara :)

2010-05-28 @ 13:51:45
URL: http://mammatillisabelle.blogg.se/
Postat av: Emma,21 år & Gravid <3

Ja det förstår jag :)

Jag har gått upp ca 6-7 kg.

Konstigt nog så har jag bara vägt mig en gång hos BM.

Asså sen har jag vägt mig när vi gått därifrån.

Hon brukar bara mäta mitt SF mått ? :S

Hon verkar inte bry sig så mkt om vikten.



Åh kan du inte lägga upp BB listan sen?

Jag vill ha tips & råd ;)



Kramar

2010-05-28 @ 14:47:45
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/
Postat av: Malin, 22 år Gravid v35

Visst tusan är den rund :P haha. hon ligger verkligen lustigt där inne :P hur mår du då?



Ja snart är vi mammor :D

2010-05-28 @ 14:56:25
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Jacqueline - 18 år och blivande mami

Det som man tar mest med sig är typ kläder till en själv.. eller dem tar mer plats iaf haha!

Jag har packat allt till lill*n än så länge..



SV: Jag slängde min gosedjur för det stod för min och barnets pappas kärlek typ.. och det kändes bara fel att ha den kvar då situationen mellan mig och honom är K A O S

2010-05-28 @ 17:55:27
URL: http://jacquii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0