GRILLNING



Nathan kom på den smarta idén om att vi skulle grilla så vi drog till maxi och köpte lite gott. Och sen var grillen igång. Fick även sällskap av Lisette, Malin och Jonis, såå trevligt! riktig sommar det, grilla och sitta ute på kvällen och snacka skit. och det var jätte gott, revbenspjäll och potatis sallad, MMM! idag har varit en sån där dag när man känner så sjukt stor lycka, bara går runt och är glad. har nog varit så hela helgen, helt underbart.

nu på jobbet så har chaufförerna börjat se att jag är gravid.
vilket leder till en del roliga kommentarer.
"tjockiiiiiiiiis"
"Har du druckit för många öl eller bara slarvat?"
"Har du ätit för mycket pannkaka eller haft samlag?"
hahah. Nästa gång någon frågar så ska jag nog dra en luring och fråga vad dom menar. Låtsas som att jag bara är småfet och har en ölmage 8-) höhö! nej nu blir det sängen. PUSS

Kommentarer
Postat av: nathalie - gravid vecka 30

Hallå :D såg du på våra bärsta år idag? Jag missade :( :( :(

2010-05-24 @ 11:27:32
URL: http://nathsstep.blogg.se/
Postat av: Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

Hihi men det hinner ni fixa och en del kan man ta när bebis kommit. :)

2010-05-24 @ 13:25:53
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0