LÖJLIGT KOMPIS

just när jag ska lägga upp bilder så går det inte?!
idag känner jag mig löjligt ensam. har haft nathans kompis Linus här fram tills nu och nu när han har åkt så känner jag mig bara ensam, som att jag är ensam på jorden med William. när man är i ett förhållande och är själv hemma så är det inte samma sak men så plötsligt när man är singel så känner man sig så sjukt ensam. så deppigt, vilken deppig avslutning på dagen. och så tänker jag, hur blir det när nathan verkligen flyttat härifrån? vad ska jag göra dessa dagar? nåja nu väntar jag på att nathan ska komma hem så kan jag lägga mig i ett bad iallafall. i veckan hoppas jag på massor med mammaträffar, träning och kanske rida pålle? kan ju för fan inte sitta och deppa!! tönt ida, nu blir det pusskalas med little W.

Kommentarer
Postat av: Anonym

När du känner dig ensam så finns vi på andra sidan väggen om du vill umgås. Ungarna verkar ju trivas med varandra oxå så de är bara att komma över när du vill så länge vi är hemma.

2010-11-22 @ 01:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0