BILDER FRÅN IGÅR


mormor och willi


jag, willi och min kusin Filip


lillasyster Eloise, Isabella, jag och Willi


Willi med sin kusin Isabella


willi och jag



bilderna är från igår när vi var ute och for hela dan.
mamma ville att jag skulle väcka henne imorse när William vakna så att jag kunde få sova ut idag igen. men jag hade inte hjärta till att väcka henne, hon var så trött igår så hon behöver minsann lite sovmorgon ^^ ska nog däremot väcka lillesyster snart, mohaha! tråkigt att sitta vaken själv och så fruktansvärt tidigt är det ju inte att väcka någon kl nio.

Kommentarer
Postat av: Evelina - Mamma till Meja Lee ♥

Han är så söt lilla Willi :)

2010-10-30 @ 09:21:41
URL: http://loon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0