DAGS ATT BYTA

igår var grannarna här och hjälpte mig med datorn. andreas var även snäll och fixa vår vardagsrums lampa. han påpeka även att vi borde använda bredband genom glasfiber sladden som är i väggen. har inte orkat lagt ner tid på det där men nu ska det fixas eftersom att det kommer bli så mycket bättre då. i dagsläget har vi bredbands bolaget 24 mbit/s och betalar 448 kr i månaden. fixar vi Bahnhof eller vad de heter så får vi 100 mbit/s och hemtelefon för ynka 167 kr i månaden. niiiiice! nu ska jag klä på willi och ta bussen till maxi, måste köpa ersättning och blöjor. sen blir det till Nol till mammakompisarna :-D Kraam

Kommentarer
Postat av: Frida ♥ Mamma till Haylie

Oj jäklar vilken prisskillnad. Det där måste jag kolla upp :) Fast måste man ha sån där glasfibergrej då? För det har nog inte vi tror jag..



Haha barn som har armarna ovanför huvudet när dom sover njuter och mår bra, sägs det ju.. Vi måste göra ett bra jobb eftersom att våra ongar sover så hela tiden :)

2010-10-26 @ 09:50:02
URL: http://bigmamaa.blogg.se/
Postat av: Therese

Roligt att du var med och tävlade om en valfri barnmössa från mej hos Malin och Ella. Du har väl inte missat att jag har ett tröstpris till de som inte vann denna gången. Fram till fredag får du 10% på en beställning om du anger "Malin & Ella" i beställningsmailet. Ett litet tips bara:)

2010-10-26 @ 10:38:27
URL: http://mirasmamma.blogg.se/syblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0