JOBBIGT

en väldigt jobbig natt och dagen fortsätter jobbig. william är så gnällig. börjar skrika bara jag lägger ner honom i 10 minuter. nu ligger han i soffan och smågnyr. han skriker när nathan tar honom så ingen avlastning för min del, bara att gilla läget trots 4 timmars sömn sammanlagt. han gjorde morgon redan kl 4 imorse. vakna 23.30 och 02.00 och sen var det alltså dags för morgon och han somna inte förens 9 tiden. tur att kaffe finns och en jojjs på telefon. nu måste jag äta lite!


du är ändå världens bästa och sötaste.
TV är en otroligt bra underhållning när mammas sångförråd börjar ta slut.

Magda om PLASKBILDER:
Men duu, hur mår dina bröst dagtid då? :p jag menar jag försöker vänja av Michelle genom att ha varannat mål tutte o varannat flaska med tillägg.. men mina bröst typ sprängs på bara dom timmarna:p

Svar; mina bröst är som vanligt nu. gick inte att amma i natt. vet faktiskt inte hur det kunde ta slut så snabbt. han började matvägra på det ena så då börja jag med ersättning varannat mål kanske. sen så vart det bara att jag gav mer och mer ersättning och nu är det alltså så gott som slut. läcker lite smått ibland men när han försökte amma i natt så gick det kanske i 5 minuter och sen kom det inge mer. tips om dina bröst blir sprängfyllda är att pumpa ut lite så att det släpper lite :-) på så sätt kan du minska produktionen. Kram!

Kommentarer
Postat av: ♥ Tjugo och gravid ♥

Åh jobbigt att han är så grinig, kanske är för att ni slutat med magdropparna? Hoppas det släpper snart iaf! :)

2010-10-23 @ 14:50:49
URL: http://pluttenimagen.blogg.se/
Postat av: Magda

Jahaa okej.. bara för att jag skrev om sprängfyllda tuttar så verkar det som att brösten vant sig nu, o blir knappt hårda alls :o men tror mjölken är på väg bort här med, för hon blir hungrig igen efter två timmar av bröstmjölk och håller sig i minst 3 timmar av ersättningen. men tack för tipset:D ska tänka på de nästa gång :) förresten.. hoppas lilla William var gladare idag, och att ni kunde rädda några bilder i alla fall! kram

2010-10-24 @ 20:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0