KOKA FLARROR

har just kokat ett par flarror och nappar, var till maxi och köpte lite nya. även alvedon ifall att willi skulle få för sig att få feber eller nått. förebereder mig ifall att mjölken tar helt slut så att jag har ersättning och flaskor. har både pulver form och färdiga tetror. även gjort två flaskor á 160 ml som står i kylen. nu vill jag nästan att mjölken ska ta slut, bara för att jag tänker att den kommer göra det och har köpt på mig massa grejer till det. har dock inte behövt ge ersättning nångång idag så det är ju bra.. ja, det bästa är faktiskt att amma men vi får se hur det blir. mjölk tuttarna får bestämma ;-) nu ska jag ner till tvättis igen!

Kommentarer
Postat av: ♥ Tjugo och gravid ♥

Tack! Men imorgon gäller det att jag klarar att köra med, jag som avskyr att köra bil, är livrädd hela tiden. :P

2010-10-04 @ 18:54:17
URL: http://pluttenimagen.blogg.se/
Postat av: ♥ Tjugo och gravid ♥

Grattis du med! :)



Haha man får vara hur bitchig man än vill när det gäller förlossningen tycker jag allt, man ska ju föda ut en hel bebis! Jag kommer inte heller vilja att någon tar kort utan att jag själv vill det, och det kommer jag nog inte vilja förrän bebis är ute och jag fått fräsha upp mig en aningens med dusch etc. Sen vill jag att min kille ska hålla sig till mig "ovansida" dvs sitta vid mitt huvud och inte titta där nere när jag föder, för det ser ju inte så mysigt ut direkt hehe...

2010-10-04 @ 19:06:35
URL: http://pluttenimagen.blogg.se/
Postat av: ♥ Tjugo och gravid ♥

OJ! Svarade på fel blogg. ;P



Men nej, jag hade också fått panik av att köra inne i stan, där tar jag hellre vagnen/bussen eller går, man kommer ändå knappt fram med bil i centrum. :)

2010-10-04 @ 19:08:03
URL: http://pluttenimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0