MJÖLKEN PÅVÄG ATT TA SLUT??

nu tror jag att jag har slut på mjölk snart, IGEN.. han har inte sovit speciellt långa stunder idag, han är inte lugn under matstunden. utan han suger, släpper, suger, släpper och håller på så. känner mig tom och nu när jag pumpade ut så fick jag först inte ut något sen kände jag att det kom så dit och pumpade och fick då bara ut 60 ml ur bägge brösten? vilket är väldigt lite för att komma från båda, det hade liksom gått 2-3 timmar sen jag ammade innan.. vad ska jag göra? :-S

update;
willi vart självklart mer hungrig efter som ynka 60 ml jag pumpade ut, och ingen mjölk fanns det. han sög och sög men vart arg eftersom att det inte kom något så nu har han tryckt i sig 110 ml ersättning.. hoppas verkligen att mjölken kommer igång under natten så att jag kan amma och kanske bara ge ersättning 1-2 ggr/dag.. vill ju kunna amma tills han är iallafall 5 månader! nåväl, han drack ersättningen som att det vore bröstmjölk, skönt. nu ligger han och nannar för fullt :-)

Kommentarer
Postat av: Sarah&Thea

Hoppas att mjölken rinner till igen <3

2010-10-02 @ 22:40:33
URL: http://sarahkathrine.blogg.se/
Postat av: Emma - Mamma till Alicia ♥

Hejsan tjejen!

Jo tack vi mår bara bra! :)

Ni då ?



Tror att min mjölk börjar bli mindre oxå ;(

Tråkigt med tanke på att hon bara är 2 månader (snart)

Men Men man får väl hoppas att det kommer mer snart :p



Vad har ni haft för er i helgen då ? :)



Kram

2010-10-03 @ 13:57:17
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0