STRESSIGT

imorgon åker vi till Västeås och jag känner både glädje och stress. att åka hem är ingen avkoppling, inte när man åker över en helg iallafall. så många som vill ses och så många som jag vill träffa gör att jag bokar upp en massa när jag inte alls har tid egentligen. så denna gång har jag inte bestämt träff med några vänner (eller okej, jag har bestämt träff med två stycken). ska bara träffa familjen, dom måste ju faktiskt få träffa mig och deras barnbarn/barnbarnbarn/systerson (william alltså. vet ju inte om jag har någon trög läsare haha). de är ju inte så ofta som dom kan göra det. men nästa gång jag åker till vässan så kan jag kanske stanna längre och hinna med alla. frågan är bara när, får kanske bli över jul och hur många har tid då? ;-) och sen börjar jag jobba.. tjaa, vi kan väl säga sommaren 2011 då?! haha.. nej nu svamlar jag bara en massa, ska snart klä på oss för att gå på föräldragrupp! kul att se vad det finns för mammor här där vi bor.

Kommentarer
Postat av: -Malin & Ella

Hoppas ni får kul idag :)

Och ha de så mysigt hemma. Kramar

2010-10-27 @ 09:29:35
URL: http://malinochella.blogg.se/
Postat av: nathalie - mamma till Medina

har du sett nått på våra bästa år?`

Shit vad det hänt mycket!!

2010-10-27 @ 15:31:40
URL: http://nathsstep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0