BABYWATCH

idag inviger jag babyvakten för William ska börja sova i sitt egna rum, men bara på dagtid än så länge. på natten känns för läskigt än så länge.. även om jag säkerligen skulle vakna. william inviger sitt nya rum alltså och även att sova i vaggan på sin fårskinnspläd som vi fått av nates bror. GULDvärt eftersom att dom är ganska så dyra att köpa, men otroligt bra då man kan ha dom i både kyla och värme. var även iväg till tandis idag men väl där så hade jag tydligen ingen tid? så förmodligen har jag fått tid på något annat tandläkarställe, men vart vet jag inte eftersom att jag har kastat lappen med kallelsen.. skit, får vänta tills jag får räkning på att jag uteblev. men då lär jag ju kunna ringa och fixa så att jag slipper betala eftersom att jag inte ska få kallelse från något annat ställe än där jag går på här i Bohus.. hm! nåja, nu kurrar maggen



Kommentarer
Postat av: nathalie - mamma till Medina

det är hemligt tillsvidare :D

2010-09-13 @ 17:08:45
URL: http://nathsstep.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Leo ♥

Sv: Tack så mycket gumman, jag finns här ifall du skulle behöva prata någon gång också!



Fårskinnsplädarna är suveräna, har en i Leos vagga också :) Supermysiga!



Wille är sååå söt.. Kram

2010-09-14 @ 15:11:54
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0