SÅ VAR DET LÖRDAG

andra dagen som Willi vaknar kl 6 och inte kan somna om. då är jag en trött mamma kan jag lova, eftersom att jag dessutom inte kan somna lika lätt på kvällarna längre. ligger och bara tänker på skit och kan verkligen inte slappna av och sova, skumt! kl 13 lyckades jag lägga ner en sovandes willi i vaggan. övertrött stackarn, bara sovit ett par tio minuters under tiden 6-13.. nu ska jag passa på att göra mig i ordning och fixa lite här hemma. när han är såhär vaken hinner man knappt nånting, hann ta en dusch på tio minuter imorse liksom :-P



Kommentarer
Postat av: Maria H-G

Mmmm vilken mysig bild.

2010-09-18 @ 17:52:48
Postat av: Tjugo och gravid

Köpt på mig två sovpåsar för 0-6månaders bebisar på ikea idag, får testa det till en början. Men alltså hur mycket spyr dom ner sängkläder etc? Lite svårt att veta hur mycket av allt man behöver som reserver. :P

2010-09-18 @ 18:30:11
URL: http://pluttenimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0