påskhare



glad påsk!
har strundat i bloggen ett par dagar. har inte haft tid typ. eller tid har jag men jag känner mig så uppe i varv och stressad över ingenting egentligen. min framtid är så rörig just nu att jag blir alldeles skogstokig! vill veta och planera, allt måste gå ihop och fungera. jobbigt! imorgon ska jag lägga skiten åt sidan och gå ut och leka om det är fint väder med William och sen ska jag jobba hela kvällen, awesome. finns inget bättre ställe att vara på när man behöver tänka. nu ska vi mysa sista kvarten innan det är dags för sängen för lilleman

Kommentarer
Postat av: Plutten i famnen

Hoppas du hade kul i Stockholm? :) Har du tid/lust att ses någon dag förresten?

2011-04-23 @ 21:31:02
URL: http://pluttenifamnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0