skit skit natt

precis när jag håller på att somna så hör jag att William spyr som en gris. kommer in i rummet som stinker skit och spya. hela ungen är blöt av diverse vätskor så det är bara att ställa sig i duschen, virra in ungen i filtar och sätta han på golvet medans jag bäddar rent sängen. lägger ner honom och han ser ut att somna. hinner ligga i min säng i fem minuter när jag hör att han spyr igen. samma sak igen, duscha och bädda rent. sätter mig med han i famnen i fåtöljen. han somnar men vaknar efter en kvart och spyr ner mig. kl 4 imorse somna han i min famn och jag kunde lägga ner honom och fick sova till 7 tiden. känner mig som ett vrak. när sånt här händer hade det varit lite lättare om Nate fanns tills hands. men vi fixade det iallafall! nu är han piggare och har precis somnat om så jag ska lägga mig jag med och hoppas på lite sömn.

Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Alicia ♥

Åh :( Era stackare! Hoppas ni mår bättre nu efter en sån helvettes natt :(



Igår morse spydde Alicia ner hela mig och min sida av sängen efter att hon fått välling precis :/ Vet inte om det var för att hon busade runt för mycket precis efter maten eller om det är tänderna som spökar :S

Som tur var så var det på morgonen innan vi skulle kliva upp, så inte alls lika illa som för er :/



Hoppas Willie inte dragit på sig någon släng utav magsjuka! :/ Stackarn, så jobbigt när dem små är dåliga.



Kramar på er.

2011-04-08 @ 10:59:54
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/
Postat av: Emma

Men gud så jobbigt :( Hoppas det blir bättre snart!



sv: Hihi ja! :) Ja, helt galet bra egentligen! 5 timmar tog det bara, jag tyckte det var galet jobbigt men sen tänker jag på de som får ligga ännu längre och tänker att jag hade det nog rätt bra ändå :D



2011-04-08 @ 14:35:26
URL: http://anglabarnemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0