trött mamma

det känns som att jag har jobbat 3 veckor i sträck, men det har jag inte. har jobbat tre dagar denna vecka men det är tröttsamt att jobba varannan dag. bättre att jobba tre dagar och sen vara ledig 3 dagar.. är ledig imorgon och jobbar på tisdag igen men sen så är jag ledig tills på söndag, vad jag vet än så länge! haft en underbar helg annars, william var världens gladaste idag när jag kom och hämtade honom hos farmor och farfar. mitt älskade hjärtegryn, ser fram emot alla roliga äventyr vi kan göra i sommar :-) blir ju 1 års kalas också, tänk att lill skrutten börjar bli så stor. dags att nana för jag är helt sluuuuuuuuuuuuuut

Kommentarer
Postat av: Sarah & Thea

Jag ökade dosen med välling igår kväll. Hon drog i sig 270ml tror jag. Ändå jätte ledsen när hon vaknade på natten och gav sig inte förens hon fått välling. Och när vällingen tog slut i flaskan skrek hon en stund till innan hon tillslut somnade . Usch vad detta är jobbigt.

2011-04-04 @ 10:34:11
URL: http://sarahkathrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0