jobbiga kvällar



godmorgon!
vi hade en skit kväll igår. William vägra somna. efter välling vid 21 vart han först super trött och höll på att somna sen från ingenstans börja han skratta och leka?! så vid 22.30 försökte jag igen, han fick lite mer välling och somna när han ätit upp. lät han sova i famnen och la sen ner han i sin säng. men självklart vakna han efter 5 min och börja skratta och leka igen?! klockan hann bli 23.30 och då vart det tyst inne i hans rum, smög in och då hade han somnat med tummen i munnen. himla tröttsamt att det ska bli så sena kvällar. men det kanske blir bättre snart igen ;-) bara att stå ut helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Malin, mamma till Jamie!

Jag har fått den så jag vet inte vart den är köpt :)

2011-01-25 @ 10:13:36
URL: http://mmylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0