morgonseg

Vad gjorde du klockan 08 i morse?
Vaknade av att William låg inne hos sig och "prata" med sina gosedjur.
Vad gjorde du för 15 minuter sedan?
Åt frulle.
Det sista du sade högt var?
"Godmorgon hjärtat"
Vad har du druckit idag?
Saft
Vad var det senaste du åt?
Två limpmackor med salami
Vad var det senaste du köpte?
Hm mat tror jag.. haha
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Brun, skit kul
Vad är det för väder hos dig nu?
Snö och jätte kallt!
Godaste glassmaken?
Mmh choklad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja det är klart
Sover du tungt?
Nej vaknar av minsta ljud från William
Drömmer du mardrömmar?
Nej mer konstiga drömmar
Favoritklädsel?
Jeans och en fin top
Favoritlåt just nu?
Huvud, axlar, knä och tå, knä och tå..
Vad ser du om du tittar till höger?
Liggfåtöljen och fönstret
Vad gör dig glad just nu?
Att livet börjar ordna upp sig just nu
Vad ska du göra härnäst?
Åka till IKEA :D
Höger eller vänsterhänt?
Höger
Humör just nu?
Lite trött och seg
Favoritgodis?
Såna rosa och blåa flaskor, mums
Kläder just nu?
mjukisar och Nathans sköna tröja
Hur många kuddar sover du med?
2
Spelar du något instrument?
Nix
Morgon eller nattmänniska?
både och just nu
Vad är viktigast för dig?
Att min familj och vänner mår bra
Är du kittlig?
Nja lite under fötterna
Snarkar du?
Ibland så
Stjärntecken?
Kräfta!
Äckligaste insekten?
alla små kryp :(
Stökigt eller välstädat?
Välstädat, iallafall i ordning plockat
Vad längtar du mest efter just nu?
Att köpa det jag vill ha på IKEA och sätta upp här hemma
Hur lång är du?
1.70
Tycker du om kinamat?
mycket!
Tycker du om kaffe?
Ja, super gott
Vad dricker du till frukost?
Saft och sen en kaffe
Sover du på någon särskild sida?
Jag sover både på rygg, mage och sida
Tycker du om att mysa?
Ja, det är det bästa
Är du en beroendemänniska?
Ja, jag är beroende av pussar, skulle kalla mig för puss missbrukare
Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0