så underbart!

jisses är helt slut. känns som att jag har gymmat hela dagen haha. stått upp för det mesta så kan lova att fötterna gör ont. men så kul det var att jobba igen, skönt att bara var Ida och inte mamma ida. och jag saknade faktiskt inte ihjäl mig efter William vilket jag trodde att jag skulle göra. det var faktiskt skönt att ha "egen tid" på jobbet. och allt hade gått galant här hemma. inte ett enda samtal fick jag från en rädd nathan som inte visste hur man skulle göra. och inte kom jag hem till ett skitigt hem, det var städat och fixat. nu ska vi avsluta denna underbara söndag med middag med svärfar, gott :-)

Kommentarer
Postat av: Camilla & Theodore

Ja han var lika dan nu ikväll, sovstunderna på dagarna har inte varit något. Men kanske är någon tand på väg. Eller "utvecklingssteg". Eller att han börjar fatta att vi lämnar honom.... Vad mycket lättare det hade varit om han bara kunde säga vad som är problemet. Blir så ledsen när han är så ledsen...



Skönt att allt gick bra när du jobbade. Som sagt, skönt att bara vara sig själv för en gång skull (även om det blev lite prat om Theo när jag jobbade) och inte bara Theodores mamma :O)

2011-01-23 @ 20:15:54
URL: http://miniwe.webblogg.se/
Postat av: Sarah & Thea

Skönt att allt gick bra :D

2011-01-23 @ 22:13:12
URL: http://sarahkathrine.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Skönt att allt gick bra!! :)

2011-01-24 @ 00:32:26
URL: http://nikolinas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0