småsjuka

vi är lite små sjuka. William hostar och snorar och jag har lite ont i halsen.. Hoppas att jag kan hålla mig inne och bli frisk så att jag inte blir värre och måste sjukskriva mig min första jobbdag på söndag sen i juni.. nej så länge jag inte får 40 graders feber så ska jag jobba! hatar att sjukskriva mig. idag hade det varit så sjukt skönt att bara ligga i sängen och sovit och tittat på TV. men med en William så går det inte ;-) tänk att han aldrig vill ligga och lata sig en hel dag, konstigt. vi skulle ha varit på mammaträff idag, men jag avbokade och tydligen har dom andra små ungarna också blivit sjuka så fikan vart framflyttad, toppen :D för vem vill missa en fika.. inte tjockis ida iallafall. nu ska jag passa på att städa undan lite medans lill weez sover.

Kommentarer
Postat av: Sarah & Thea

Och vart är du tjock någonstans ;) ?

2011-01-19 @ 21:13:16
URL: http://sarahkathrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0