svar till Jennie

jennie om tatuering :D:
Riktigt fint!! Har du tänkt att bygga på den om du skulle få fler barn? :)

svar; jag vet inte riktigt. när barn nummer två kommer så måste denna givetvis också få en plats på min kropp. annars lär jag väl få höra "mamma, varför får Williams namn stå på dig och inte mitt?" varje dag hahah. vet inte hur jag skulle göra om jag skulle bygga vidare på den jag har nu, eller om det barnet skulle få en helt egen. det återstår nog att se när vi väl är där. :-) men jag gillar tatueringar och skulle verkligen kunna tänka mig ett nytt motiv. kanske bebisen små fossingar eller liknande.

imorgon bär det av hemåt mot göteborg!
hoppas verkligen att tågen går..

och tack till alla fina kommentarer, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0